woensdag 5 september 2012

Fijne producten!

Ik ben gek op mode, maar daarnaast ben ik ook groot fan van beauty! Omdat ik veel verschillende producten koop en gebruik vind ik het leuk om wat aan jullie te laten zien. De 7 producten die ik jullie laat zien gebruik ik dagelijks of wekelijks.


Dit is de Philopsophy Purity gel cleanser, ik ben er zo blij mee! Ik heb een gemengde huid, maar mijn t-zone is vaak nogal vet. Ik gebruik deze reiningsgel s'ochtends en s'avonds. Het is een schuimende 3 in 1 reiningsgel. Super makkelijk! zelfs mijn waterproof make up gaat hiermee af! Hij staat bij mij onder de douche en zo pak ik ook mijn rug en decolleté mee, deze kunnen namelijk ook wat vettig zijn. Wat ik ook erg fijn vind is dat je maar een druppel nodig hebt, dus ook nog een duurzaam product!
Philopsophy zegt: Verwijdert vuil, talg, onzuiverheden en alle make-upresten.
Kijk en dat moeten we hebben! Philopsophy wordt verkocht bij de ICI PARIS XL e-shop en sommige filialen en kost € 19,95.


Jup, weer een product van philopsophy. The microdelivery peel! Op vele blogs gereviewed en door alle lovende berichten was ik erg nieuwsgierig geworden. Het is wel een flink bedrag wat je ervoor moet betalen, namelijk € 69,95. Er zitten 2 potjes in en de uitleg staat in de doos beschreven. Lees deze goed! Dit is geen gewone scrub dit is meer een microdermabrasie voor thuis en mag je dan ook maar 1 keer in de week gebruiken. Na de behandeling is mijn huis zo zacht! Met een normale scrub heb ik dit effect nooit zo ervaren. Ik gebruik dit nu drie weken en ik heb er zoveel plezier in en ook zie ik dat mijn huid rustiger is geworden. Wanneer je dit trouw blijft gebruiken schijnen zelfs littekens en andere oneffenheden te vervagen. Ik ben fan!


Van de foundation van MAC word ik heel blij. Hij is makkelijk aan te brengen en blijft de hele dag goed zitten. Geen vlekken aan het einde van de dag, heerlijk! Er zitten huidverzorgende ingrediënten in en bevat geen olie, erg fijn als je een vette of gemengde huid hebt zoals ik. De prijs is € 28,00.


Een primer is eigenlijk niet te missen als je foundation gebruikt. Een primer zorgt ervoor dat je make-up gedurende dag beter blijft zitten en corrigeert de natuurlijke pigmentatie van je huid. De primer van KIKO ( helaas niet in Nederland te koop ) is erg fijn in gebruik. Hij voelt aan als een creme en bevat een lila tint met een lichte geur. Deze primer is niet vet en trekt snel in mijn huid. Dit is wel mijn eerste primer moet ik toegeven, hiervoor besteedde ik er weinig aandacht aan. Nu weet ik dat een primer belangrijk is en ik wil dan ook nog eens een primer van een ander merk proberen, om te kijken of deze echt zo goed is en of er veel verschil in zit. De primer kost € 9,90.


Als je ooit in een KIKO winkel bent geweest dan weet je hoeveel nagellak zij in hun assortiment hebben. Ze hebben van elke kleur wel 10 verschillende tinten, helemaal te gek! Ze zijn super fijn in gebruik en blijven redelijk goed zitten, bij mij ongeveer 2 dagen. De prijs van een lakje is €2,50.


Tip van mijn schoonvader; Biologische appelcider azijn. Mijn vriend nam de fles voor mij mee en ik dacht okee en nu? Ik ben op internet gaan surfen en las dat veel mensen dit gebruikten voor veel verschillende dingen. Ik gebruik het voor mijn huid. Is mijn huid wat onrustig of heb ik een puistje dan druppel ik een beetje op een watje en gebruik het als een tonic. Het prikt een beetje en de geur is heel sterk, maar het helpt wel. Mijn huid is de volgende dag al een stuk rustiger na het gebruik van appelcider azijn. Appelcider azijn bevat natuurlijke fruitzuren en vitamines, dat klinkt goed toch? Heb je last van een hoge bloeddruk, maagpijn, keelpijn of ben je gevoelig voor blaasontsteking? Meng dan wat druppels met een glas water en drink it! Het is een middel voor veel meer 'klachten'. Ben je geïnteresseerd in de werking van appelcider azijn, google het even en misschien staat jouw probleem er wel tussen!
Voor iets meer dan een euro is het het proberen waard toch? Gewoon bij de AH te koop.



Lush BIG hair! Ja dit is een leuke, het belooft je haar meer volume te geven en een beetje een zee/strand effect. Zoals je misschien kan zien is de shampoo een gel en bevat hij grote korrels zout! Het voelt een beetje gek aan om dat in je haren te doen, maar als het werkt is het goed toch? De geur vind ik lekker, het doet me denken aan de zee en aan natuur. Goed gedaan dus van Lush, want hier staat het product ook voor. De werking van de shampoo geeft mij meer volume, maar niet heel veel meer. Wel zijn mijn haren wat stugger en toch ook zacht, een goede combi! De shampoo kost € 17,00 niet heel budget, maar ik vind hem wel de moeite waard om hem toch opnieuw te kopen:).

Dit waren 7 producten die ik graag met jullie wilde delen, hebben jullie 1 of meer van deze producten in jullie kast staan?

Fijne dag 2 you all!

Liefs XX!

Lindy


7 opmerkingen:

Liliane zei

Ik ben heel benieuwd naar de Microdelivery Peel! Klinkt zo goed!

Elma zei

Die cleanser ga ik ook eens proberen! :D De foundation van Mac is inderdaad fijn! x

Anoniem zei

Nice products! I have to try Purity some time. Lovely nailpolish shades too. :)


Satu
Indie by heart

Mariette zei

Mooie producten allemaal!

Liefs, Mariette

Michaela zei

Nu ben ik toch wel benieuwd naar de Philosophy reinigingsgel! Ik gebruik er nu 1 van Vichy ook tegen onzuiverheden, maar ben toe aan een nieuwe. De mac foundation lijkt me trouwens ook heel fijn :D

Merel zei

Hmmmmm die Lush BIG steekt me nu toch wel de ogen uit... Lijkt me echt een hele fijne shampoo, helaas is Lush niet de goedkoopste...

Amanda zei

Ik wil die kiko nagellak nog een keer gaan kopen als het kan!